Bestellen & Bezorgen
Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?
Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kun je voor verschillende betaalmethodes kiezen, deze verschillen per land: Betaal later / Betaal in 3 delen zonder rente / Betaal nu. Wanneer je wil bestellen met Klarna, kies ...
Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken?
Met welke transporteurs werken jullie samen en hoe kan ik deze bereiken? Wij werken samen met vier transporteurs: DPD, Dynalogic, JKS en OnTime. Onze transporteurs zijn op verschillende manieren te bereiken, wij zetten deze manieren graag voor je op ...
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
Wat betekent de status van mijn Track en Trace code?
Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor je op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
Ik ontvang meerdere Track en Trace codes, wat nu?
Ik ontvang meerdere Track en Trace codes, hoe kan dit? Wij hebben een enorm uitgebreid assortiment, wat helaas niet met één transporteur mee kan. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling niet met één, maar met meerdere transporteurs naar jou ...
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging?
Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging? Het is natuurlijk mogelijk dat je onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij jou verwacht langs te komen. Er kunnen dan diverse opvolgingen ...
Hoe worden de producten bij mij geleverd?
Hoe worden de producten bij mij geleverd? Je ontvangt onze producten altijd netjes gedemonteerd en verpakt in een doos of ander verpakkingsmateriaal, afhankelijk van het product. Niet ieder product is namelijk te demonteren en niet ieder product kan ...
Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?
Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets verkeerd invult (of dat autocorrectie je niet snapt) en dat je bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor ...
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Jouw bestelling kan op ieder gewenst adres in Nederland of België geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld jouw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
Hoe kan ik bestellen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...
Betaal ik voor een bestelling verzendkosten?
Betaal ik voor een bestelling verzendkosten? Ja, wij brengen verzendkosten in rekening tot een maximum van €49,95 euro. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van een aantal punten: het aantal pakketten het totale gewicht van je bestelling het ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...