Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen!
Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden:

Geen verzendbevestiging - ruim voor 21:00 uur besteld? 
Controleer dan goed je factuur en/of orderbevestiging. Mogelijk heb jij een voorbestelling geplaatst, dat betekent dat het product wat jij besteld hebt, niet op voorraad is. De levering vindt dan ook naar verwachting plaats op de leverdatum welke bij het product vermeld staat. Ook is het mogelijk dat jij een product hebt besteld met een afwijkende besteltijd, de levering vindt dan plaats binnen de levertermijn die bij het product vermeld staat.

Geen verzendbevestiging - vlak voor 21:00 uur besteld? 
Dan kan het zijn dat je bestelling na 21:00 uur binnen is gekomen en je bestelling daarom nog niet verzonden is. Als je geen verzendbevestiging hebt gehad, kun jij er dan ook van op aan dat jouw bestelling de volgende dag verwerkt en verzonden zal worden.

Heb je wel diezelfde avond een verzendbevestiging ontvangen? Lees dan verder!

Geen verzendbevestiging – verkeerd e-mailadres ingevuld?
Heb je per ongeluk twee e-mailadressen door elkaar gehaald of misschien een typefoutje gemaakt in je e-mailadres? Dan krijg je helaas geen verzendbevestiging en geen Track en Trace code. Heb je de levering na één dag nog niet ontvangen? Dan kun je via onze klantenservice je verzendbevestiging en Track en Trace code opvragen.

Wel een verzendbevestiging – geen Track en Trace code ontvangen?
Wij versturen onze bestellingen met verschillende transporteurs, zie hier met welke transporteurs wij samenwerken en wanneer jij de Track en Trace code mag verwachten. Wij verzoeken je graag vriendelijk om je spamfolder te controleren en op de dag zelf te wachten tot circa 11:00 uur op de Track en Trace code.

Wel een verzendbevestiging – geen tijdvak in de Track en Trace code bekend?
Dan kan het zijn dat jouw bestelling nog verwerkt wordt door de transporteur en dat het tijdvak nog bekend gemaakt wordt, wacht nog even geduldig af tot de dag van levering. Heb je dan nog geen tijdindicatie maar heeft het pakket wel één of meerdere scans? Dan kan het zijn dat jouw bestelling in een middag- of avondroute mee gaat, de tijd zal dan in de loop van de dag alsnog bekend worden!

Wel een verzendbevestiging – tijdvak in de Track en Trace code voorbij maar geen chauffeur gezien?
De chauffeurs zitten het grootste gedeelte van hun werkdag op de weg, onderweg naar klanten om de pakketten te bezorgen! Het kan dan ook helaas wel eens voorkomen dat de chauffeur in de file terecht komt of dat een andere klant iets langer in beslag neemt dan verwacht. Wij hopen op jouw begrip en geduld in deze situatie, wij zijn er van overtuigd dat de chauffeur alsnog zo snel mogelijk bij je langs zal komen!

Wel een verzendbevestiging – bestelling niet geleverd?
Er zijn verschillende redenen waarom een bestelling niet geleverd kan worden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de chauffeur veel vertraging heeft en de route daardoor niet af kan maken, maar het kan ook zijn dat jouw bestelling beschadigd of kwijt is geraakt. Wij hebben hier alle statussen van onze transporteurs voor jou op een rijtje gezet, zodat jij kan zien wat er met jouw bestelling aan de hand is en wat jij hieraan kan doen.

    • Related Articles

    • Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...
    • Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

      Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets verkeerd invult (of dat autocorrectie je niet snapt) en dat je bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor ...
    • Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu? Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat bij jou is aangekomen! Dit is absoluut niet onze intentie, wij willen hier dan ook graag een passende oplossing voor zoeken. Beeldmateriaal. ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat jouw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling! Beeldmateriaal. Allereerst willen wij je graag ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...