Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging?

Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging?

Wat zal er gebeuren met mijn bestelling als ik niet thuis ben op de dag van bezorging?
Het is natuurlijk mogelijk dat je onverhoopt toch niet thuis kunt zijn wanneer de chauffeur bij jou verwacht langs te komen. Er kunnen dan diverse opvolgingen zijn:

Aflevering bij de buren of nieuwe afspraak.
Dan zal de chauffeur het bij één van je buren proberen of een kaartje achter laten waarmee jij zelf een nieuwe afspraak kan maken. Hierover wordt je natuurlijk altijd geïnformeerd zodat jij weet waar je bestelling geleverd is of hoe jij een nieuwe afspraak kunt maken.

Kan/mag de chauffeur de bestelling ergens neer zetten?
Niet iedere chauffeur doet dit, maar je kunt het altijd proberen! Wij adviseren je dan om een briefje op de deur te hangen met jouw handtekening, zodat de chauffeur zeker weet dat dit met jouw toestemming gebeurd. Dit gebeurd dan wel met jouw toestemming en is dus helaas wel je eigen risico, als het pakket er niet staat wanneer je thuis komt. Doe dit dan ook alleen wanneer je zeker weet dat je niet in een drukke straat woont, of je niet erg lang van huis bent!

Kan mijn bestelling ook al direct bij een parcelshop of pick-up point geleverd worden?
Dit is helaas niet mogelijk, wij hebben namelijk met al onze transporteurs de afspraak dat zij minimaal één keer de bestelling op het opgegeven adres moeten aanbieden. Mocht dit niet succesvol verlopen? Dan kun je met DPD de bestelling naar een speciaal punt laten sturen. Dynalogic, JKS en OnTime hebben helaas geen afhaalpunt, waardoor zij altijd een nieuwe afspraak met je zullen maken.
    • Related Articles

    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace code?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor je op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Mijn bestelling is niet goed geleverd, wat nu?

      Mijn bestelling is incompleet/verkeerd geleverd, wat nu? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij een verkeerde of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...