Ik ontvang meerdere Track en Trace codes, wat nu?

Ik ontvang meerdere Track en Trace codes, wat nu?

Ik ontvang meerdere Track en Trace codes, hoe kan dit?
Wij hebben een enorm uitgebreid assortiment, wat helaas niet met één transporteur mee kan. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling niet met één, maar met meerdere transporteurs naar jou onderweg zal zijn. Dit is vaak het geval wanneer je veel verschillende soorten producten besteld. Wanneer jij alleen maar dezelfde soort producten besteld, zal jouw bestelling vaak met maar één transporteur geleverd worden.

Bestel jij dus verschillende producten in één bestelling? Dan kan het zijn dat jij meerdere transporteurs mag verwachten omdat helaas niet iedere transporteur alle afmetingen en gewichten kan vervoeren voor ons. Jij ontvangt dan wel vanuit iedere transporteur een Track en Trace code zodat jij precies weet welke transporteur jij mag verwachten! 
    • Related Articles

    • Wat betekent de status van mijn Track en Trace code?

      Wat betekent de status van mijn Track en Trace code? Track en Trace codes kunnen verschillende statussen hebben, waarvan een aantal vrij breed kunnen zijn. Wij zetten ze graag voor je op een rijtje: Adres niet bereikbaar/bedrijf gesloten. Deze status ...
    • Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?

      Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...
    • Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?

      Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
    • Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?

      Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur? Wanneer jij iets via onze website besteld, ontvang je van ons verschillende e-mails. De allereerste e-mail welke je ontvangt is je orderbevestiging, hiermee is jouw bestelling definitief geplaatst en kun ...