Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, indien gewenst, kun je ook een account aanmaken zodat je in de toekomst gemakkelijk en snel kunt bestellen!
Op de eerste pagina kun je jouw gegevens en het aflever- en factuur adres invullen. Op de tweede pagina kun je een betaalmethode kiezen en op de derde pagina kun je een betaalmethode kiezen om de bestelling afronden en de aankoop definitief te maken.
Kan ik mijn bestelling ook telefonisch of per e-mail doorgeven?
Helaas is telefonisch of per e-mail bestellen niet mogelijk, wij kunnen namelijk dan geen directe betaalmethode verwerken, waardoor jij je bestelling niet snel mag verwachten.
Met welke betaalmethode wordt mijn bestelling direct verstuurd?
Kies jij voor een betaalmethode waarmee je direct de betaling in orde maakt? Deze betaalmethodes zijn: iDEAL, Bancontact, Creditcard, PayPal en Achteraf Betalen. Je bestelling staat dan na betaling direct als betaald genoteerd en dan is het aftellen tot de chauffeur langs komt!
Kies jij voor betaling via bankoverschrijving? Dan wachten wij tot het bedrag op onze rekening bijgeschreven staat, voordat wij jouw bestelling verwerken en verzenden. Dit houdt in dat jouw product dan misschien niet de volgende dag al geleverd wordt, maar dat dit één dag extra in beslag zal nemen als jouw betaling niet op tijd door ons ontvangen wordt.
Related Articles
Hoe kan ik iets ruilen?
Hoe kan ik iets ruilen? Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de bestelling niet naar wens is. Misschien twijfelde je al tussen twee kleuren, verschillende afmetingen of verschillende kwaliteiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel het ...
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is, dit kun jij op verschillende manieren terug vinden! Wanneer jij op een categorie klikt, zie jij al onze producten netjes naast elkaar en onder ...
Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?
Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kun je voor verschillende betaalmethodes kiezen, deze verschillen per land: Betaal later / Betaal in 3 delen zonder rente / Betaal nu. Wanneer je wil bestellen met Klarna, kies ...
Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat jij niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat jij met ons hebt gehad. Je kan dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...