Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?
Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets verkeerd invult (of dat autocorrectie je niet snapt) en dat je bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor je aanpassen, maar sommige punten zijn helaas niet meer te wijzigen. Onderstaand vindt je een samenvatting van alle punten:NAW-gegevens.
Als jij nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen wij de tenaamstelling en het adres van je bestelling nog wijzigen. Dit is enkel mogelijk als je niet met Klarna wil betalen! Klarna voert namelijk controles uit op de ingevulde gegevens, waardoor wij geen wijzigingen in de gegevens door kunnen voeren in verband met fraudegevoeligheid.Heb je wel een verzendbevestiging gehad? Dan kunnen wij helaas niet bij iedere transporteur jouw gegevens nog wijzigen. Bij sommige transporteurs kun jij zelf het adres wijzigen in de Track en Trace code, maar bij niet alle transporteurs is dit mogelijk. Je kunt het adres dan zelf wijzigen wanneer de aflevering is mislukt, of je kunt aangeven dat je de bestelling ergens wilt ophalen!
Bedrijfsgegevens en BTW nummer (Belgiƫ).
Als jij als Belgische klant bij ons wil bestellen met een geldig BTW nummer, dien je deze op het moment van bestellen in te vullen. Als je dit vergeet, kunnen wij deze later niet aan de factuur toevoegen en de BTW verleggen, dit dien je dan zelf met jouw boekhouding te corrigeren.
Contactgegevens.
Als jij je telefoonnummer niet goed hebt ingevuld, kunnen wij deze nog voor je wijzigen! Als het e-mailadres niet goed is ingevuld, kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. De Track en Trace code zal dan ook helaas naar het verkeerde e-mailadres verstuurd worden. Je kunt uiteraard wel contact opnemen met onze klantenservice, deze voorziet je graag van de Track en Trace code zodat jij je bestelling alsnog kunt volgen!
Producten.
Als jij jouw bestelling hebt betaald, kan het product niet meer gewijzigd worden. Wil jij bijvoorbeeld een andere kleur, meer of minder producten of een ander formaat? Dan dien je helaas deze bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Is je bestelling al verstuurd? Dan kun je deze weigeren bij aflevering, de bestelling komt dan retour naar ons! Als jij onze klantenservice hier van op de hoogte stelt, zorgen wij er voor dat de bestelling terugbetaald wordt zodra deze retour is ontvangen.
Wil jij je bestelling op een andere datum geleverd krijgen? Dit is tot op zekere hoogte nog te wijzigen! Dit dien je dan zo vroeg mogelijk door te geven zodat wij het picken van jouw bestelling kunnen uitstellen.
Is je bestelling al gepickt? Dan kunnen wij de datum niet meer verzetten, je kunt dan via de Track en Trace code kijken wat mogelijk is met jouw bestelling en de levering hiervan.
Related Articles
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren? Jouw bestelling kan op ieder gewenst adres in Nederland of België geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld jouw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk! Het ...
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu? Vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Er kunnen nu verschillende dingen aan de hand zijn, hieronder een overzicht van de mogelijkheden: Geen verzendbevestiging ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...