Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Jouw bestelling kan op ieder gewenst adres in Nederland of België geleverd worden. Dit kan dus bijvoorbeeld jouw huisadres zijn, maar ook het adres van familie, vrienden of bijvoorbeeld je werk!
Het belangrijkste is dat er iemand aanwezig is om de bestelling van de chauffeur aan te nemen.

Is er onverhoopt niemand aanwezig? Dan zal de chauffeur het bij één van je buren proberen of een kaartje achter laten waarmee jij zelf een nieuwe afspraak kan maken. Hierover zal je natuurlijk altijd geïnformeerd worden zodat jij weet waar je bestelling geleverd is of hoe jij een nieuwe afspraak kunt maken.

Let op: Onze transporteurs zijn enkel verantwoordelijk voor het vervoeren van onze pakketten, zij zullen het pakket tot aan de eerste drempel brengen vanaf buitenaf gezien. Zij zullen je bestelling niet op etage of verdieping leveren. Wanneer jij je bestelling retour wenst te sturen, dien jij je bestelling dan ook weer op de begane grond aan te leveren voor de chauffeur.

Kan/mag de chauffeur de bestelling ergens neer zetten?
Niet iedere chauffeur doet dit, maar je kunt het altijd vragen. Wij adviseren je dan om een briefje op de deur te hangen met jouw handtekening, zodat de chauffeur zeker weet dat dit met jouw toestemming is. Dit is helaas wel op eigen risico, wanneer het pakket er niet staat wanneer je thuis komt kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Doe dit dan ook alleen wanneer je zeker weet dat je niet in een drukke straat woont, of je niet erg lang van huis bent! 

Kan mijn bestelling ook al direct bij een parcelshop of pick-up point geleverd worden?
Dit is helaas niet mogelijk, wij hebben namelijk met al onze transporteurs de afspraak dat zij minimaal één keer de bestelling op het opgegeven adres moeten aanbieden. Mocht dit niet succesvol verlopen? Dan kun je met DPD je bestelling naar een speciaal punt laten sturen. Dynalogic, JKS en OnTime hebben helaas geen afhaalpunt, waardoor zij altijd een nieuwe afspraak met je zullen maken.



    • Related Articles

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
    • Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

      Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets verkeerd invult (of dat autocorrectie je niet snapt) en dat je bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor ...
    • Hoe kan ik bestellen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...