Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Een terugbetaling verloopt op verschillende manieren, waardoor er niet één standaard verwerktijd gehanteerd wordt. Het is namelijk afhankelijk van het punt waar jouw bestelling zich bevindt, hoe lang de terugbetaling in beslag zal nemen. Hieronder staat alle benodigde informatie:Annuleren, bestelling nog niet verzonden.
Wanneer jouw bestelling geannuleerd wordt voordat wij deze verzenden, mag jij het bedrag binnen maximaal vier tot vijf werkdagen terug op je rekening verwachten. Kijk hier voor meer informatie over het terugbetalen van jouw bestelling.Annuleren, bestelling al verzonden maar nog niet geleverd.
Als jouw bestelling naar jou onderweg is maar jij hebt jezelf bedacht, dan kun jij jouw bestelling weigeren bij de chauffeur. De bestelling komt dan retour afzender naar ons, maar als wij niets van jou horen storten wij het aankoopbedrag niet zomaar terug. Je kunt dan ook het beste aangeven dat jij je bestelling wilt annuleren en deze zal weigeren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd!Annuleren, bestelling al verzonden en al geleverd.
Als jouw bestelling bij jou geleverd is maar jij wil deze niet behouden, kunnen wij deze kosteloos bij je ophalen. Klik hier voor meer informatie over retouren. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd!
Related Articles
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?
Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur? Wanneer jij iets via onze website besteld, ontvang je van ons verschillende e-mails. De allereerste e-mail welke je ontvangt is je orderbevestiging, hiermee is jouw bestelling definitief geplaatst en kun ...
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur?
Wanneer mag ik de Track en Trace code verwachten vanuit de transporteur? Dit verschilt per transporteur, daar sommige transporteurs de Track en Trace code pas actief maken zodra de bestelling aangemeld is, andere transporteurs zodra het pakket een ...