Wat houdt jullie reviewbeleid in?

Wat houdt jullie reviewbeleid in?

Wat houdt jullie reviewbeleid in?
Op onze webshop tonen wij reviews die verzameld worden via Trustpilot. Wij vinden het belangrijk om onze klanten een eerlijk en transparant beeld te geven van de ervaringen van anderen met onze producten en diensten. Daarom werken wij samen met Trustpilot, een onafhankelijke derde partij die gespecialiseerd is in het verzamelen van beoordelingen!


Trustpilot zorgt ervoor dat alleen echte reviews geplaatst worden. Dit betekent dat alleen klanten die een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een daadwerkelijke handelservaring hebben opgedaan, een review kunnen plaatsen.

Voor meer informatie vinden over het reviewbeleid en de werkwijze van Trustpilot, kun je de onderstaande link raadplegen:
https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers

Als je nog vragen hebt over de reviews op onze website, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden!
    • Related Articles

    • Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg keurmerk in?

      Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg keurmerk in? Daar wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, ben jij ervan gegarandeerd dat wij de Nederlandse consumenten wetgeving en de nog strengere regels van het Thuiswinkel Waarborg hanteren. Bij een ...
    • Wat is de kwaliteit van jullie producten?

      Wat is de kwaliteit van jullie producten? 'Jullie zijn erg goedkoop, verkopen jullie dan wel goede kwaliteit?’ Deze vraag horen wij regelmatig en wij kunnen jou vertellen: onze producten zijn van goede kwaliteit mits jij hier natuurlijk normaal mee ...
    • Kan ik de producten bij jullie afhalen?

      Kan ik de producten bij jullie afhalen? Dat kan! Ons magazijn zit in ’s-Hertogenbosch, gevestigd op Wisent 7, 5236PX. Onze locatie is geopend van 09:30 tot 16:30 uur, van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van Nationale Nederlandse ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

      Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen? In onze webshop kun je voor verschillende betaalmethodes kiezen, deze verschillen per land: Betaal later / Betaal in 3 delen zonder rente / Betaal nu. Wanneer je wil bestellen met Klarna, kies ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat jouw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling! Beeldmateriaal. Allereerst willen wij je graag ...