Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)
Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik niet binnen één jaar stuk mag raken. Gebruik jij je product niet normaal of niet goed en gaat het product defect? Dan valt dit niet binnen de garantie, wat inhoudt dat wij het niet kosteloos bij je op kunnen lossen.
Onder de garantie valt dus geen val-, stoot-, weer-, of windschade. Mocht een van je producten door een van deze redenen schade op hebben gelopen, kijken wij uiteraard wel graag mee naar een oplossing. In dit geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de nieuwe onderdelen. Je ontvangt dan vanuit ons altijd een vrijblijvende prijsopgave voor de onderdelen, zodat jij zelf kunt beoordelen of jij dit wel of niet wilt bestellen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor meer informatie over jouw bestelling en het gebruik hiervan, kun je altijd de product tekst raadplegen. Hierin staat vermeld hoe jij jouw product het beste kunt gebruiken.
Klachten
Klachten over een van onze producten of onze dienstverlening moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Je kunt je klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Gelieve tevens foto's toe te voegen, zodat we je klachten goed in behandeling kunnen nemen. Wij pakken je klacht zo snel mogelijk op. Binnen 1 tot 3 werkdagen ontvang je een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijg je een ontvangstbevestiging en ontvang je binnen 14 dagen een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl/). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu).