Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)
Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik niet binnen één jaar stuk mag raken. Gebruik jij je product niet normaal of niet goed en gaat het product defect? Dan valt dit niet binnen de garantie, wat inhoudt dat wij het niet kosteloos bij je op kunnen lossen.

Onder de garantie valt dus geen val-, stoot-, weer-, of windschade. Mocht een van je producten door een van deze redenen schade op hebben gelopen, kijken wij uiteraard wel graag mee naar een oplossing. In dit geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de nieuwe onderdelen. Je ontvangt dan vanuit ons altijd een vrijblijvende prijsopgave voor de onderdelen, zodat jij zelf kunt beoordelen of jij dit wel of niet wilt bestellen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor meer informatie over jouw bestelling en het gebruik hiervan, kun je altijd de product tekst raadplegen. Hierin staat vermeld hoe jij jouw product het beste kunt gebruiken.

Klachten

Klachten over een van onze producten of onze dienstverlening moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Je kunt je klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com. Gelieve tevens foto's toe te voegen, zodat we je klachten goed in behandeling kunnen nemen. Wij pakken je klacht zo snel mogelijk op. Binnen 1 tot 3 werkdagen ontvang je een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dan krijg je een ontvangstbevestiging en ontvang je binnen 14 dagen een reactie met een uitvoerig antwoord en een mogelijke oplossing.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (
https://www.degeschillencommissie.nl/). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu).


    • Related Articles

    • Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen?

      Hoe lang mag ik mijn producten retour sturen? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van je bestelling, je bestelling retour sturen. Je hebt namelijk 6 maanden bedenktijd, in deze bedenktermijn mag jij het product hanteren en inspecteren zoals jij dit in ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is, dit kun jij op verschillende manieren terug vinden! Wanneer jij op een categorie klikt, zie jij al onze producten netjes naast elkaar en onder ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Mijn product is defect geraakt, wat nu?

      Mijn product is defect geraakt, wat nu? Wat vervelend dat jouw bestelling defect is geraakt! Met normaal gebruik is dit natuurlijk niet de bedoeling, wij nemen dan ook graag de situatie in behandeling! Beeldmateriaal. Allereerst willen wij je graag ...