Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is, dit kun jij op verschillende manieren terug vinden! Wanneer jij op een categorie klikt, zie jij al onze producten netjes naast elkaar en onder elkaar staan. Onder ieder product staat dan in het groen of in het oranje de status van het product vermeld.

Groen
.
Staat er bij het product wat jij op oog hebt in het groen ‘op voorraad’ vermeld? Dan heb jij een product getroffen wat op voorraad is en wat dus voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis is. Dit betreft niet de producten met een levertijd van 'voor 16:00 uur besteld', deze producten worden bij bestellingen en betalingen na 16:00 uur, helaas niet de volgende werkdag geleverd. Dit zal dan twee werkdagen in beslag mogen nemen, in verband met onze transporteur!

Oranje
.
Staat er bij het product wat jij op het oog hebt in het oranje ‘voorbestelling’ vermeld? Dan is het door jou gewenste product niet op voorraad en wordt deze naar verwachting geleverd op de datum welke bij het product staat. Let op! Deze datum kan veranderen door diverse omstandigheden, controleer dan ook altijd de website voor de meest actuele datum.

Deze informatie kun jij ook zien wanneer jij het product aangeklikt hebt om meer informatie over het product terug te vinden. Ook staat er aangegeven wanneer er nog minder dan 20 stuks op voorraad zijn, zodat je weet of jij nog even rustig kan nadenken over het bestellen of dat je misschien toch een beetje haast moet maken.
    • Related Articles

    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat jij niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat jij met ons hebt gehad. Je kan dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
    • Hoe kan ik iets ruilen?

      Hoe kan ik iets ruilen? Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de bestelling niet naar wens is. Misschien twijfelde je al tussen twee kleuren, verschillende afmetingen of verschillende kwaliteiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel het ...
    • Hoe kan ik bestellen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en)?

      Hoe lang heb ik garantie op mijn product(en) Wij bieden standaard één jaar garantie op onze producten, tenzij er bij het product zelf iets anders vermeld staat. Deze garantie geldt op fabricage fouten, wat inhoudt dat het product bij normaal gebruik ...