Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?

Hoe kan ik mijn bestelling via jullie webshop betalen?
In onze webshop kun je voor verschillende betaalmethodes kiezen, deze verschillen per land:  

Betaal later / Betaal in 3 delen zonder rente / Betaal nu.
Wanneer je wil bestellen met Klarna, kies jij ervoor om je bestelling alvast te ontvangen en deze achteraf te betalen. Dit kan achteraf binnen 14 dagen, in 3 delen zonder rente of  via betaal nu! Jij ontvangt je product dan in huis en krijgt veertien dagen later per e-mail de factuur aangeleverd. Klarna is dus eigenlijk een perfecte overbrugging voor dat stukje maand wat overblijft na je salaris! Klarna is wel kritisch bij het accepteren van bestellingen, zij accepteren niet zomaar alle bestellingen. Voor meer informatie over betalen via Klarna en de voorwaarden welke zij hieraan stellen, kun je terecht op hun website https://www.klarna.com/nl/.

Bancontact (alleen in België).
Belgische klanten kunnen eenvoudig en veilig internetbankieren door middel van Bancontact. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier-omgeving van je eigen bank en is zowel gemakkelijk, veilig, snel en niet te vergeten: volledig gratis! Voor meer informatie over betalen via Bancontact kun je terecht op hun website: https://www.bancontact.com/nl

Creditcard.
Kies jij voor betalen via jouw creditcard? Dan kun jij de betaling in orde maken met jouw VISA of Mastercard creditcard. Hierbij vul je je persoonlijke gegevens en kaartgegevens in. Het voordeel van betalen met creditcard is dat het bedrag pas later van je rekening wordt afgeschreven via je creditcardmaatschappij. Voor meer informatie over bestellen/betalen met jouw creditcard, kun jij de website van jouw creditcard maatschappij raadplegen.

iDEAL (alleen in Nederland).
Wanneer je kiest voor betaling via iDEAL, maak je de betaling direct na het plaatsen van jouw bestelling in orde. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier-omgeving van je eigen bank. iDEAL is gemakkelijk, veilig, vertrouwd en snel en niet te vergeten: volledig gratis! Voor meer informatie over betalen via iDEAL kun je terecht op hun website www.iDEAL.nl.

PayPal (+ 3,5% transactiekosten).
Door te betalen via PayPal ben je altijd beschermd door middel van een extra beveiliging. Indien je kiest voor PayPal kun je inloggen met je persoonlijke account en hoef je niet nogmaals je financiële gegevens bij ons in te vullen. Voor betalingen via PayPal rekenen wij 3,5% transactiekosten. Voor meer informatie over betalen via PayPal kun je terecht op hun website https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home

Vooraf overmaken (bankoverschrijving).
Wanneer je kiest voor ‘vooraf overmaken,’ schrijf je handmatig het bedrag naar ons over. Je krijgt via MultiSafePay een e-mail met betaalinstructies. Binnen twee tot drie werkdagen wordt de betaling dan aan je order gekoppeld en zal de bestelling verzonden worden. Als jij met haast jouw bestelling nodig hebt, adviseren wij je om een andere betaalmethode te kiezen. Je kunt dan via de betaalinstructies alsnog kiezen voor betaling via iDEAL! 
    • Related Articles

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Hoe kan ik bestellen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
    • Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen?

      Kan ik mijn adres-, contactgegevens of bestelling nog wijzigen? Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets verkeerd invult (of dat autocorrectie je niet snapt) en dat je bestelling niet goed in het systeem door komt. Sommige punten kunnen wij nog voor ...