Hoe kan ik iets ruilen?

Hoe kan ik iets ruilen?

Hoe kan ik iets ruilen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de bestelling niet naar wens is. Misschien twijfelde je al tussen twee kleuren, verschillende afmetingen of verschillende kwaliteiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel het juiste hebt besteld, maar dat je bestelling beschadigd is geleverd. Je kunt er dan voor kiezen om je bestelling om te laten ruilen voor een ander product! 

Deze omruiling kan op iedere werkdag naar keuze plaats vinden, je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of het product wat jij wenst nog op voorraad is en wanneer de omruiling plaats kan vinden! 

Duurder, goedkoper of een andere kleur.
Wil jij een omruiling naar een duurder of goedkoper product of hetzelfde product in een andere kleur? Dat kan helaas niet in ons systeem in orde gemaakt worden. Bij een duurder product dient dan namelijk een bijbetaling gedaan te worden welke wij niet correct in ons systeem kunnen verwerken. Dit is niet alleen het prijsverschil, maar mogelijk ook een verschil in verzendkosten. De verzendkosten worden namelijk berekend op basis van wat en hoeveel je besteld, hierdoor kan het zijn dat de verzendkosten van de originele order ook afwijken van de verzendkosten voor de nieuwe order, waardoor een omruiling naar een duurder product niet verwerkbaar is in ons systeem. 

Wil jij een 
goedkoper product, dient er een gedeeltelijke terugbetaling gedaan te worden op het product wat jij hebt besteld en wordt er een ander product verzonden. Dit is boekhoudkundig en voorraad technisch bij ons ook helaas niet mogelijk.

In beide gevallen is het mogelijk om de bestelling op voorhand te annuleren of om deze retour te sturen en het aankoopbedrag teruggestort te krijgen. 

Ruilen na beschadigingen. 
Wanneer jij een omruiling wenst voor het product wat je hebt ontvangen, omdat deze beschadigd is geleverd, dan kan dat uiteraard in orde gemaakt worden in ons systeem omdat hiervoor geen bijbetaling of gedeeltelijke terugbetaling nodig is. 

    • Related Articles

    • Hoe kan ik bestellen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

      Hoe kan ik een klacht indienen? Het kan natuurlijk voorkomen dat jij niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat jij met ons hebt gehad. Je kan dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...
    • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

      Hoe snel ontvang ik mijn bestelling en waar kan ik deze volgen? Bij het plaatsen van een bestelling, sturen wij je bestelling diezelfde dag of de eerstvolgende werkdag op. Dit is afhankelijk van drie belangrijke dingen: Het moment waarop je ...