Hoe kan ik iets ruilen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de bestelling niet naar wens is. Misschien twijfelde je al tussen twee kleuren, verschillende afmetingen of verschillende kwaliteiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel het juiste hebt besteld, maar dat je bestelling beschadigd is geleverd. Je kunt er dan voor kiezen om je bestelling om te laten ruilen voor een ander product!
Deze omruiling kan op iedere werkdag naar keuze plaats vinden, je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of het product wat jij wenst nog op voorraad is en wanneer de omruiling plaats kan vinden!
Duurder, goedkoper of een andere kleur.
Wil jij een omruiling naar een duurder of goedkoper product of hetzelfde product in een andere kleur? Dat kan helaas niet in ons systeem in orde gemaakt worden. Bij een duurder product dient dan namelijk een bijbetaling gedaan te worden welke wij niet correct in ons systeem kunnen verwerken. Dit is niet alleen het prijsverschil, maar mogelijk ook een verschil in verzendkosten. De verzendkosten worden namelijk berekend op basis van wat en hoeveel je besteld, hierdoor kan het zijn dat de verzendkosten van de originele order ook afwijken van de verzendkosten voor de nieuwe order, waardoor een omruiling naar een duurder product niet verwerkbaar is in ons systeem.
Wil jij een goedkoper product, dient er een gedeeltelijke terugbetaling gedaan te worden op het product wat jij hebt besteld en wordt er een ander product verzonden. Dit is boekhoudkundig en voorraad technisch bij ons ook helaas niet mogelijk.
In beide gevallen is het mogelijk om de bestelling op voorhand te annuleren of om deze retour te sturen en het aankoopbedrag teruggestort te krijgen.
Ruilen na beschadigingen.
Wanneer jij een omruiling wenst voor het product wat je hebt ontvangen, omdat deze beschadigd is geleverd, dan kan dat uiteraard in orde gemaakt worden in ons systeem omdat hiervoor geen bijbetaling of gedeeltelijke terugbetaling nodig is.