Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

Hoe kan ik een klacht/opmerking indienen?

Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat jij niet tevreden bent met de bestelling, de levering of het contact wat jij met ons hebt gehad. Je kan dan per e-mail een klacht indienen via info@laagsteprijsgarantie.com met als onderwerp 'Klacht' en dan het ordernummer. 

Wij zorgen er dan graag voor dat jouw klacht opgepakt zal worden door de juiste persoon en dat hier de nodige actie op ondernomen zal worden.  Wij leren graag van onze fouten en willen anderen hiertoe ook in de gelegenheid stellen, wij koppelen klachten dan ook altijd terug naar de betrokken partij(en) en zorgen er samen voor dat deze pijnpunten worden aangepakt! 

Hoe kan ik een opmerking indienen?
Is jouw bestelling, levering of het contact met ons wel volledig naar wens geweest maar heb je toch een verbeterpunt of een opmerking hierover? Dan mag je ook een e-mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com
maar dan als onderwerp 'Opmerking' of 'Verbeterpunt' zodat wij hiermee zo snel als mogelijk aan de slag kunnen gaan om te zien hoe wij jouw ervaring nóg beter kunnen maken!


    • Related Articles

    • Hoe kan ik bestellen?

      Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Leuk dat je bij ons wilt bestellen! Deze bestelling kun je plaatsen via onze website, dit kan door het product in je winkelwagen te plaatsen en op de bestelknop te drukken. Je komt dan in het bestelproces terecht, ...
    • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

      Hoe kan ik zien of een product op voorraad is? Wij geven op onze website aan of een product op voorraad is, dit kun jij op verschillende manieren terug vinden! Wanneer jij op een categorie klikt, zie jij al onze producten netjes naast elkaar en onder ...
    • Hoe kan ik iets ruilen?

      Hoe kan ik iets ruilen? Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat de bestelling niet naar wens is. Misschien twijfelde je al tussen twee kleuren, verschillende afmetingen of verschillende kwaliteiten. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel het ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Wanneer jij je bestelling wenst te annuleren, kun je dit telefonisch, per e-mail of per contactformulier aan ons doorgeven! Zodoende kunnen wij onze collega's in het magazijn instrueren om jouw bestelling niet ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Retourneren kan eenvoudig via ons retourformulier. Lees eerst zorgvuldig de onderstaande voorwaarden en mogelijkheden. Ga naar retourformulier Producten retourneren? Je mag tot 6 maanden na ontvangst van de producten laten weten dat je van de koop af ...